کاربرد کاور حبابدار

کاربرد نایلون حبابدار

امروزه کارخانجات و واحدهای تولیدی زیادی در کشور ما وجود دارند که هر یک محصولات زیادی را تولید و روانه بازار می کنند. این محصولات باید به خوبی بسته بندی شوند تا سالم به دست مشتری برسند. سالم رسیدن محصول به دست مشتری نیازمند استفاده از محصولات بسته بندی مناسب است. از جمله محصولات بسته بندی، انواع نایلون ها هستند که برای پوشش و حمل و نقل محصولات تولید شده در یک کارخانه یا کارگاه تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرکاربردترین انواع نایلون ها، نایلون حبابدار است که بیشترین میزان محفاظت را از محصولات تولید شده به عمل می آورد و گزینه بسیار مناسبی جهت بسته بندی کالاهای حساس و شکستنی می باشد. اگر برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کاور ارزان قیمت با ضربه گیری عالی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از نایلون حبابدار ضربه گیر است.

نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار تنها نایلونی است که دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر فیلم های پلی اتیلنی می باشد. سطح این نایلون صاف و یکنواخت نبوده و دارای حباب های برجسته ای است که با گاز مخصوصی پر شده اند. این حباب ها باعث به وجود آمدن بستری نرم و بالش مانند می شوند که می تواند کالای بسته بندی شده را به خوبی از ضربه ها و آسیب های فیریکی محافظت نماید. به دلیل قدرت ضربه گیری بالای نایلون حبابدار، این محصول با نام نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود. نایلون حبابدار می تواند ضربه های وارد شده به محصول را تا حد زیادی دفع نموده و در نتیجه از شکستگی، خش دار شدن و فرو رفتگی آنها جلوگیری کند.

بسته بندی بشقاب با پلاستیک حبابدار

انواع پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار را می توان به صورت دو لایه، سه لایه و پنج لایه به شکل رول نایلون ضربه گیر، نایلون حباب دار کشدوزی، کاور نایلون حبابدار و نایلون حبابدار پاکتی تولید کرد. اندازه حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار ضربه گیر متفاوت است. سایز حباب های به کار رفته در این نوع نایلون بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر است که با توجه به نوع کالا و وزن و حجم آن، سایز این حباب ها انتخاب می شود. از حباب های کوچک برای بسته بندی محصولات کوچک و ظریف مانند گوشی تلفن همراه و قطعات الکتریکی، و از نایلون با حباب های درشت برای بسته بندی محصولات به مراتب بزرگ تر مانند یخچال و اجاق گاز استفاده می شود. لازم به ذکر است که تمامی انواع پلاستیک حبابدار دارای قابلیت تولید به شکل رنگی، چاپ دار و لمینت شده با کاغذ، متالایز و اسپان باند را دارند.

نایلون حبابدار متالایز رنگی

کاربرد نایلون حبابدار

به طور کلی از نایلون های حبابدار برای آن دسته از محصولاتی که برای جا به جایی نیاز به حفاظت و نگهداری بیشتری دارند استفاده می شود. اکثر شرکت ها پیش از بسته بندی اصلی، کالاهای خود را در نایلون حبابدار قرار می دهند تا در هنگام حمل و نقل آسیب نبیند و خراش پیدا نکند. این نایلون ها با استفاده از حباب های موجود در سطح خود، محصولات را در برابر عوامل بیرونی محافظت می کند و از ورود آسیب و ضربه به کالاها در زمان حمل و نقل جلوگیری می کند. اما علاوه بر ضربه گیری، این نایلون دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

رول نایلون حبابدار آبی

  • بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی
  • محفاظت از قطعات خودرو، روکش صندلی، فرمان ماشین، بسته بندی لوازم یدکی، آینه، چراغ، سپر و… در صنعت اتومبیل سازی
  • محافظت از کالاهایی مانند میز، مبل، کمد و… در صنعت چوب و اصناف تولیدات فرآورده های چوبی
  • جلوگیری از ضربه به لوازم شکستنی مانند شیشه و چینی در کارخانجات تولید شیشه و کارخانجات تولید ظروف چینی
  • بسته بندی لوازم حساس الکتریکی و الکترونیکی و قطعات کامپیوتری مانند سنسورها و بردها
  • عایق بندی موقت لوله های آب و کانال های تاسیساتی به منظور جلوگیری از ورود سرما و یخ زدگی
  • استفاده به عنوان عایق پنجره و سقف در فصول سرد برای جلوگیری از خروج گرما و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بسته بندی لوازم خانگی و دکوری برای جلوگیری از ضربه و خراش
  • بسته بندی موتورها، پمپ ها، کمپرسورها و… در صنایع مکانیکی
  • محافظت از وسایل هنگام انتقال یا ارسال از طریق پست
  • بسته بندی یراق آلات، درب ها و سایر قطعات در صنایع کابینت سازی
  • عایق بندی دیواره های گلخانه های کشاورزی به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی در زمستان
  • ایجاد فاصله بین قطعات تولیدی صنعتی و ممانعت از تداخل رنگ بین محصولات
  • عایق بندی موقت شیشه اتومبیل در فصول سرد جهت جلوگیری از یخ زدگی و نشستن برف و باران
  • جلوگیری از فرسودگی و کهنگی لوازمی که به مدت طولانی در انباری نگهداری می شوند
  • پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و کاهش میزان تبخیر آب
  • جلوگیری از آسیب دیدگی دیوار توسط دستگیره درب ها
  • پر کردن قالب کیف و کفش با نایلون حبابدار به منظور پیشگیری از خراب شدن فرم و حالت آن ها
  • جلوگیری از پلاسیدگی و پوسیدگی میوه هایی که به مدت طولانی نگهداری می شوند
  • احساس راحتی و نرمی و گرم نگه داشتن کیسه خواب

رول نایلون پفکی ضربه گیر

علاوه بر مواردی که ذکر شد، می توان از نایلون حبابدار استفاده های خلاقانه هم کرد. مثلا می توان از این محصول برای درست کردن دستکش فر، قاب گوشی و آموزش کاردستی ها و نقاشی های خلاقانه به کودکان استفاده کرد.

دستکش با پلاستیک حبابدار

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر

قیمت نایلون حبابدار به عوامل متعددی از جمله کیفیت مواد اولیه، ابعاد، تعداد لایه ها، قطر حباب ها، نوع رنگ و چاپ و… بستگی دارد. لذا، قیمت این محصول با توجه به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و موارد سفارشی سازی که از جانب مشتری انتخاب می شود متغیر خواد بود. شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید نایلون حبابدار و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

نایلون حباب درشت

سوالات متداول

  1. نایلون حبابدار با حباب های بزرگ را خریداری کنیم یا با حباب های کوچک؟ برای خرید نایلون حبابدار نکته ای که باید به آن در کنار کیفیت توجه زیادی داشته باشید، اندازه حباب های نایلون می باشد. برای این که بتوانید نایلون با حباب های مناسب را تهیه کنید باید به ابعاد کالا و یا هر وسیله ای که قصد بسته بندی آن را دارید توجه داشته باشید. در صورتی که کالای مد نظر شما از ابعاد بزرگی برخوردار است باید نایلون هایی را تهیه نمایید که از حباب های بزرگتری بر روی خود برخوردار هستند تا بتوانند فشار و وزن وارد شده را به خوبی تحمل کنند.
  2. تفاوت میان نایلون های حبابدار دو لایه و سه لایه در چیست؟ این نایلون ها از لحاظ ظاهری تفاوتی با یکدیگر ندارند اما نایلون های حبابدار سه لایه به دلیل این که از سه لایه در ساخت بهره برده اند از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. اگر قصد دارید تا اجسام و کالای سنگینی را بسته بندی کنید بهتر است نوع سه لایه  نابلون حبابدار را تهیه نمایید که مقاومت بیشتری را نیز از خود نشان می دهد.
  3. پلاستیک حبابدار از کجا بخرم؟ فروشگاه های عرضه کننده لوازم پلاستیکی، لوازم ساختمانی و ابزارآلات از محل های عرضه این محصول می باشند. چنان چه می خواهید نایلون حبابدار را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تهیه کنید کافیست از طریق شماره تلفن ۰۹۳۵۳۴۳۷۴۷۳ با مجموعه وزین پلاست تماس بگیرید.
  4. هر رول نایلون حبابدار ضربه گیر چند متر است؟ این رول ها ار متراژ ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر و با عرض های مختلف قابل تولید هستند که در صورت درخواست مشتری امکان تغییر ابعاد را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس