فروش دستگاه تولید فیلم شیرینک

فروش دستگاه تولید شیرینک


  • ساخت دستگاه‌های تولید، چاپ و دوخت فیلم شیرینک
  • واردات انواع دستگاه با کیفیت عالی از چین
  • طرح توجیهی و راهنمایی در امر تولید شیرینگ توسط وزین پلاست

برای راهنمایی و دریافت توضیحات با ما تماس بگیرید:

تماس با ما همه دستگاه‌ها

انواع دستگاه شیرینک

فیلم های شیرینگ تولید شده در نهایت جهت انجام عملیات بسته بندی در دستگاه شیرینگ پک قرار داده می شوند. دستگاه های شیرینگ پک در دو نوع تونلی و کابینی موجود می باشند:

دستگاه شیرینگ تونلی: این دستگاه بیشتر برای محصولات بزرگ و سنگین کاربرد دارد و معمولا از آن در کارخانجات و تولیدی‌ های بزرگ برای پک کردن محصولات چندتایی استفاده می ‌شود.

ذستگاه شیرینک

نایلون هایی که به دور باکس آب معدنی و نوشابه ها پیچیده می‌شود، به کمک دستگاه شیرینگ تونلی انجام می ‌شود.

دستگاه شیرینگ پک تونلی به گونه ای است که با عبور محصول یا تعدادی از محصولات (به طور مثال ۶ عدد آب معدنی) ابتدا پلاستیک بر روی آن کشیده می ‌شود. سپس با استفاده از حرارت ملایم که می تواند به صورت تابشی توسط هیتر یا حرارت بخار آب داغ باشد، محصول را شیرینگ می ‌کند.

شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد. طرز کار و روش شیرینگ در هر دو نوع دستگاه به یک شکل است. تنها تفاوتی که در نحوه کار آن ‌ها وجود دارد، نیاز به کمک یک اپراتور هنگام جای‌ گذاری محصول در دستگاه نیمه اتومات می ‌باشد.

دستگاه شیرینگ کابینی: این دستگاه به دلیل کوچک بودن ابعاد آن نسبت به دستگاه شیرینگ تونلی، بیشتر در کسب و کارهای کوچک، قنادی‌ ها، فروشگاه ‌ها، انتشاراتی ‌ها، کتاب فروشی‌ ها و به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به پلمپ و بسته بندی جمع و جور محصولات دارند مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

دستگاه شیرینگ کش

 از این نوع دستگاه شیرینگ به ویژه در رستوران ها و تهیه غذاها بسیار استفاده می‌ شود. حتما دیده اید که معمولا ظرف غذای سفارش داده شده به همراه مخلفات جانبی آن مثل نان، ماست، سبزی و… در یک پک به دستتان می‌ رسد که دور آن یک نایلون مخصوصی پیچیده شده است.

این پوشش پلاستیکی همان نایلون شیرینگ است که توسط دستگاه شیرینگ کابینی بسته بندی شده است. همین کار را می ‌توان به کمک دستگاه سلفون کش نیز انجام داد، اما امکان پاره شدن سلفون زیاد است. بنابراین به کمک دستگاه شیرینگ پک کابینی، با یک نایلون محکم‌ تر محصول را پک و پلمپ می ‌کنند.

از آن جا که بسته بندی و پکینگ اولین آیتم برای جذب مخاطب به محصول است، اهمیت این موضوع برای صنایع دو چندان شده و هر کدام برای بهتر نشان دادن کالای خود و پیشی گرفتن از رقبایشان تلاش می کنند.

دستگاه شیرینک تونلی

یکی از بهترین متریال ها برای بسته بندی محصولات تولید شده، نایلون حرارتی یا همان نایلون شیرینگ است.

نایلون شیرینگ محصولی به نسبت تازه وارد به حوزه بسته بندی کالاست که در چندین سال اخیر به صورت گسترده در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. به مرور زمان گسترش مصرف این محصول، تولیدکنندگان را بر آن داشت تا با وارد کردن دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته تر محصول با کیفیت تری را عرضه نمایند. در ادامه قصد داریم با نایلون شیرینگ و تجهیزات مربوط به تولید آن بیشتر آشنا شویم.

ویژگی‌های شیرینگ پک

پوشش های پلاستیکی شفاف مورد استفاده جهت بسته بندی کالا به کمک دستگاه شیرینگ پک را نایلون شیرینگ می نامند.

بسته بندی شیرینگ

این نایلون ‌ها پس از پوشش و بسته ‌بندی محصول‌، با حرارت وکیوم شده و از آن حفاظت می کنند. بسته به سایز کالای مورد نظر که قرار است بسته بندی شود، برشی از این لایه شفاف به دور آن پیچیده می شود و با عبور کالا از تونل حرارتی دستگاه در مجاورت با دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌ گراد منقبض شده و به محصول می چسبد.

این پوشش پلاستیکی سپس به واسطه دستگاه خنک کننده موجود در بخش انتهایی تونل سفت و به دور محصول غلاف می گردد.

بهترین دستگاه تولید نایلون شیرینگ

فروش بهترین دستگاه تولید نایلون شیرینگ

دستگاه تولید نایلون سه لایه ABC را می توان بهترین دستگاه جهت تولید نایلون شیرینگ دانست. این دستگاه با به هم بافتن تار و پود نایلون می تواند فیلم هایی با با شیرینک پذیری عالی و کیفیت فوق العاده در ضخامت های ۷۰ تا ۱۱۰ میکرون تولید نماید. از دیگر مزیت های استفاده از این دستگاه می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • می توان در لایه وسط از مواد ارزان تر استفاده کرد که هیچ لطمه ای به کیفیت محصول وارد نمی کند.
  • حجم تولید این دستگاه بیشتر از تک لایه است که باعث کاهش هزینه تولید می شود.
  • فیلم تولید شده با این دستگاه مقاوم تر از محصول تولید شده با دستگاه تک لایه است.

نحوه عملکرد دستگاه تولید نایلون شیرینگ

دستگاه چینی شیرینک

به طور کلی دستگاه تولید نایلون شیرینگ فرآیند تولید این نایلون را در سه مرحله شامل ذوب مواد، سرد شدن و رول‌ بندی انجام می دهد که در ادامه با جزئیات به آن ها می ‌پردازیم:

  1. ذوب مواد: برای تولید این نوع نایلون پس از تهیه مواد اولیه مورد نیاز، این مواد را درون یک سیلندر مارپیچ می ‌ریزند. این مواد بر حسب دستور تولید خاصی که دارند تحت فشار و حرارت قرار می ‌گیرند و حالت خمیری پیدا می ‌کنند. در این مرحله مواد اولیه جامد ذوب می‌شوند، با هم مخلوط می‌ شوند و منافذ بین آن ها از بین می ‌رود. اصطلاحا به این مرحله اکسترود گفته می شود که به معنای روزنه رانی یا از بین بردن سوراخ ها و منافذ می باشد.
  2. سرد شدن: بعد از این که مواد ذوب شده به خوبی مخلوط شدند و به شرایط ایده ‌آل رسیدند، از سیلندر خارج می ‌شوند. سپس توسط یک دستگاه پهن می ‌شوند و با تجهیزات سرد کننده به نایلون تبدیل می ‌شوند. با سرد شدن و جامد شدن مواد ذوب شده نایلون شیرینگ تک لایه و چند لایه ایجاد آماده می ‌شود.
  3. رول‌ بندی: نایلون های سرد شده در مرحله قبل را برش داده و به صورت رول شیرینک در می آورند. ابعاد این رول ها متفاوت بوده و از ۶ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر تولید و بسته بندی می شود.

تولید انواع فیلم شیرینگ

با این که تمامی فیلم های شیرینگ از نظر خاصیت حرارت پذیری و جمع شوندگی مثل هم هستند، اما از نظر مواد اولیه می توانند در سه نوع مختلف تولید شوند.

لذا بر اساس ماده اولیه می توان فیلم های شیرینگ را به سه نوع نایلون شیرینگ  PVC (پلی وینیل کلراید)، نایلون شیرینگ  POF(پلی الفین) و نایلون شیرینگ  PE(پلی اتیلن) تقسیم کرد.

شیرینگ PVC: این نایلون با وجود ضخامت کم و خشک بودن، به دلیل قابلیت چاپ بالایی که دارد مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است. این پوشش برای بسته بندی های کوچک از قبیل قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین به عنوان لیبل دور بطری های شامپو، قوطی های سس، اقلام آرایشی و بهداشتی، غلاف درب بطری و… نیز به کار می رود.

شیرینک پی وی سی بطری

شیرینگ POFاین نوع از فیلم شیرینگ در اصل نوع پیشرفته PVC است که دارای جنس خشکی نیست بلکه نرم تر و انعطاف پذیرتر است. با این پلاستیک می توان مواد غذایی، اسباب بازی، لوازم التحریر، کتاب، کالاهای ورزشی، کارت ها و… را بسته بندی کرد.

شیرینگ پی او اف

شیرینگ PEفیلم های ذکر شده به دلیل ماهیت شکننده بودن و ضخامت کم پس از کوچک شدن، برای جمع کردن چندین قلم جنس با هم مناسب نیستند. لذا برای بسته بندی کلی و پک کردن اقلام در کنار هم، از فیلم PE که دارای ضخامت بالایی است استفاده می شود. بهترین مثال برای این نوع بسته بندی پک های ۶ تایی آب معدنی است.

شیرینگ پی ای